مشاوره طلاق مهریه

مشاوره جهت طلاق ، گرفتن مهریه و غیره

مشاوره طلاق مهریه

مشاوره جهت طلاق ، گرفتن مهریه و غیره

معرفی کسب و کارهای خانگی برای زنان

خیلی از خانما هستن که به دلیل داشتن بچه یا کارهای خونه یا عدم رضایت شوهر و خونواده هاشون نمیتونن در خارج از خونه کار کنن ، من در این مطلب میخوام که چندتا کار رو که میشه توی خونه و با اندک سرمایه انجام داد و به درآمد رسید معرفی کنم.

1. سبزی پاک کنی 

یه کار خیلی راحت اینه که شما چند کیلو سبزی بخرید ، سبزی قرمه ، سبزی آش ، سبزی کوکو  و سبزی هایی که برای غذاهای دیگه استفاده میشه ، آنهارو پاک کنید بشورید و خرد کنید و بسته بندی کنید و فریز کنید و بسته هارو با قیمت مناسب بفروشید . 

2. لباس فروشی 

کسیو میشناسم که فقط با یه کانال تلگرام بدون هیچ سرمایه ای تونسته درآمد خوبی برای خودش درست کنه به این صورت که لباس هایی که توی کانال ها و پیج های فروشگاههای مختلف هست توی پیچ خودش میذاره  با یه اضافه قیمت .  بعد از سفارش مشتری و واریز پول ، اون جنس رو از فروشگاه اصلی میخره و آدرس مشتری خودش رو میده که بفرستن برای اون . تنها کاری که این خانم انجام میده اینه که پول رو از مشتریش میگیره سودش رو برمیداره و بقیه رو برای فروشگاه اصلی واریز میکنه ، مثل یه واسطه .

3. هنرهای تزیینی

هنرهایی مثل درست کردن شمع ، جعبه های کادویی و بقیه کارهایی که آموزششون توی اینستا و سایت های مختلف خیلی زیاد هست .

4.آشپزی

غذاهای خانگی طرفدار بسیاری دارند . میتونید با یه تبلیغ ساده غذاهای خونگی خوشمزه درست کنید و بفروشید .علاوه بر غذا ، شیرینی ، دسر ، فینگر فود و خیلی چیزای دیگه هم به منوتون اضافه کنید. 

5.ترشی و مربا

ترشی و مربا هم مثل غذاهای خونگی طرفدارای بسیاری دارن که میتونید با حداقل هزینه این کار رو شروع کنید و از درآمدش مطمعن باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.